Goda rutiner?

Bulgur, fetaost, oliver, råriven morot, avocado, olivolja, sesamfrön, solroskärnor, peppar, massor av basilika. Till det pepparmintste. Det här är min kvällsmat efter en trött men glad arbetsdag, en lång promenad i solen med Matilda på ett för mig nytt berg och situps och stretching. HUNGRIG. GOTT.
Sen blir det tv och kanske laga lite kläder. Sen sova tidigt.

Ska jobba i Sisjön som ekoambassadör på lördag, och ska jobba alla dagar till dess. Så jag gör så gott jag kan för att vara i form då! För ovanlighetens skull ska jag jobba samma timmar alla dagar nu, så jag har en god chans att få in bra mat- och sovrutiner ordentligt. Till och med det! Life is good.
Enormt ressugen är jag också.

Kommentarer
Postat av: eva

hihi!

2011-01-19 @ 21:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0