Fairtrademärkta rosor och ingefärskakor

Nu var det verkligen länge sen jag bloggade. Det händer så mycket hela tiden, åker kors och tvärs över stan till olika jobb och vänner. Jag älskar verkligen att ha saker att göra. Efter förra vintern/våren är jag så tacksam över att ha jobb, i plural till och med!
Vissa dagar är det inte lika nära till tacksamheten, när migränen ligger och lurar och folk skriker en i örat på ett av jobben. Andra dagar, som idag, är jag så glad över livet och mina möjligheter. Har stått på Coop Nära Mariagatan, och personalen där är så himla trevlig och kunderna är oftast medvetna och positiva, även de som känner sig stressade. Att vara Fairtrade-ambassadör är lyx för mig. Även om jag blir trött i ryggen. Men det är ingen annans fel än mitt eget.
På tal om det är det dags att börja gå på Yoga igen. Om jag bara kom till skott! För nu har jag ju råd! Vet att det kommer att minska huvudvärken och tröttheten. Har fått väldigt lågt blodtryck och behöver verkligen träna. Det och noni-juice, sen ska jag nog må riktigt bra igen!

Fick mail från fantastiska Pierre idag, som är på väg ut i Amazonas just nu. Saknar honom enormt, och när han skrev att han saknar mig med, då hade jag inte en chans att hålla tårarna borta. Så är det bara.

Stolt över dagens inköp - Fairtrademärkta rosor till Johan, och ingefärskakor till mig.
Nu ska vi mysa med trummisen!

Kommentarer
Postat av: Pi

Jag har inte läst det här inlägget förrän nu.. Du är för söt! Jag saknar dig också jättemycket gumman! Inte lätt att va borta så länge som jag ska va, men det känns bra att du finns kvar där hemma!



Hoppas ni hade det mysigt! Whish I could have been there!



Puss o kram!

2010-11-15 @ 04:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0