Jordgubbar jobb jordgubbar.

Jobbet går verkligen inte bra i år. Det är astrist och jag jobbar alldeles för mycket för att det ska kännas hälsosamt. Vill verkligen få ut mer av livet än så här. Vill få ut mer av sommaren än så här! Men om tre dagar kommer Pierre och dagen efter det är det Nicole som äntrar ön. ÄNTLIGEN. Mina glädjespridare! Efter helgen. Stå ut helgen.
Det är verkligen varmt i vattnet och jag lever på jordgubbar just nu. (Färska, marmelad, kräm, mojito...) Mamma köpte ett flak igår. När hade jag sist så mycket c-vitamin i kroppen? :)
Jag får nog åka ner till hamnen och ta en simtur. Vänta på att dom fina kommer hit. Ja det gör jag.

Kommentarer
Postat av: Pi

Du e fin!

2010-07-01 @ 23:19:29
Postat av: Maja Cedergren

Åh Hoppas ni får mysiga dagar på ön! Och att jobbet känns bättre! Snart kommer jag me..=)

2010-07-23 @ 19:34:09
Postat av: Nicole

Ah vi badade bra i år! Jag badade på landet idag, det är fortfarande varmt, 20 grader..

2010-08-15 @ 19:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0