Omge sig med bra människor.

Nuförtiden får jag tydligen en hemsk huvudvärk av att resa kors och tvärs över Sverige. Det är jättejobbigt och går bara över med en lång natts sömn. Inte ens kaffe hjälpte.
Är nu tillbaka i staden där jag bor. Njuter så mycket av Johan och Jacobs sällskap att jag inte ens märker att det är fotboll på teven. Lider inte ett dugg av det. Njuter också av att vara brunhårig igen istället för misslyckad morot.
Att komma tillbaka till jobbet känns också så himla bra. Och det är inte så jättelång tid tills vi åker till Gotland igen. Då är det sommar och Nicole och midsommar och familjen som gäller. Sola. Det jag ser fram emot hela året.
Lägger snart in någon bild från Gotland. Nattinatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt klart sommar snart! =) Då kommer lugnet. Pussisar

2010-05-02 @ 17:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0