Gingerbread

Det har varit en konstig dag. Det här med att vara i bemanningspoolen är ganska spännande, de ringer lite när som helst och undrar om jag kan komma Nu. Och det kan jag såklart. Ganska skönt att inte veta när man ska jobba, jag hispar lätt upp mig över det annars. Idag fick jag åka till ett sjukhus och sitta där i sex timmar och bara vänta. När jag äntligen var klar fick jag mat av älsklingsjohan och älsklingspierre och såklart de två sydafrikanerna som är här och couchsurfar. För deras skull hade det lagats köttbullar och potatismos med lingon och sparris. Det var helt fantastiskt gott efter en dag utan mat.
Nu äter vi pepparkakor och spelar rockband och är allmänt svenska. Vad det nu är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0