Drömmar

Har drömt om kort på Ronald Regan, folk från asien som tvunget skulle sova hos mig, mammor med barn låtsassovandes i mitt rum, en låt jag hade spelat in, gräshoppa, en vägg med olika sorters sjögräs i ett mönster som jag kittlade med fötterna och Johan skrattade, knark i pulverform, ett utlånat kreditkort som jag bara måste få tillbaka (som hade använts till att samla ihop knarket), Nicoles röst någonstans. Vaknar flera gånger och hör grannen hostkräkas. Kanske dags att skriva till Freud.


Kommentarer
Postat av: Ma

Det var bara grannens fel! Freud skall du inte bry dig om. Det finns dom som är mer salutogena än så...

2010-04-21 @ 15:30:45
Postat av: Rolf

Du längtar efter mamma, pappa och Emilia. Fråga Ann, hon kan tyda drömmar.

2010-04-21 @ 19:04:37
Postat av: Nicole

Jag hör helt klart ett rop efter mig <3 knasboll där

2010-05-02 @ 17:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0