Bra jobb är underskattat

Det är så väldigt fint allting just nu! Har varit på Myrorna och tittat, kreativiteten spritter i min kropp och min hjärna! När jag begav mig hemåt kom jag på att jag hade ett paket att hämta ut, och det var som jag ville hoppas på, från mamma och pappa! Och stort var det! Skuttade snabbt över berget för att komma hem, ville öppna så fort som möjligt men ändå vänta tills jag kom hem så jag fick fantisera lite om innehållet. Samtidigt bestämdes finfina planer om påskafton!
Paketet innehöll en skiva med Eva Eastwood som är helt fantastisk, och ett stort påskägg med godis! Det var precis vad jag ville ha! Mina föräldrar är BÄST! Skivan passar mitt glada vårhumör perfekt idag, pappa kunde inte ha träffat mer rätt! Godis äter jag sällan, så det sitter också fint. Grundade med en ljuvlig havregrynsgröt med honung och kanel. Mmm.
Det är fantasatiskt hur mycket energi en kan få av att jobba. Hade två pass förra veckan för Konsumentföreningen, som ekoambassadör. Det var så kul och bra, kändes direkt som att jag hittat ett jobb som verkligen passar mig. Har också gått en liten introkurs på ett nytt vikariejobb, som också kändes bra! Och av dessa saker har jag fått enormt med energi jämfört med hur jag kände mig innan. Av att jobba! Har kommit fram till att jobb är underskattat. Bra jobb alltså. Eller så trivs inte folk på sina jobb bara.


Min påsktant!Möblerat om!Fina filten

Och grunden till min lycka:

Den här pojken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0