Yoga? Eko? Diet?

Har nu suttit i några timmar och gjort jobbprofiler, läst om konsten att skriva CV:n och personliga brev, sökt på eniro, skrivit upp adresser till arbetsplatser, och så vidare... Helt snurrig i huvudet. Kan ju ha nåt med sjukandet att göra också.
Men jag försöker hitta jobb iallafall. Har ett par områden jag spanar in, typ vården och butiker.

Är som sagt fortfarande sjuk. Det här med influensan... Har jag det eller inte? Hur många kan jag ha smittat med mitt eventuella virus? Är jag för orolig? Är jag inte tillräckligt hypokondrisk? Är ett läkarbesök värt pengarna? Har jag SVININFLUENSAN?!
Svaret på samtliga frågor: I do not know. And maybe I have to find out.

Jag vet iallafall några slags jobb jag skulle kunna tänka mig att utbilda mig till:
-Yogalärare
-Något med hållbar utveckling, eko, miljö..
-Dietist

Eller rockstjärna... eller tigerskötare... eller buddhistmunk...


Vi får se vad framtiden har att erbjuda!


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0