Tre album senare.

Har nu suttit vid datorn och designat om bloggen i en och en halv timme ungefär. I bakgrunden The Tough Alliance på Spotify. Som om jag kan sånt! Det kanske jag kan. Uppenbarligen. Jag känner just nu stark samhörighet med Jobjörn och Hugo. I like it.
Åter till bakgrundsmusiken. Har inte lyssnat mycket på Tough Alliance men de har stått på i två timmar nu. Det var som om den elektroniska musiken hjälpte mig att behålla fokus på vad jag gjorde och förstå massor av de tecken som bara var krumelurer när jag först hittade redigerings-kod-fortamerings-grejset. Har efter mina två år med bloggen äntligen upptäckt att det över huvud taget existerar.
Är inte riktigt nöjd med utseendet ändå. Det behövs fler timmar som de gågna.
Det kommer.


Tillsvidare.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0