Sista momentet, the last moment

Jag har tenta om fyra timmar, har sovit fyra timmar och är magsjuk. Ja, sista helgen i göteborg skulle kunna vara liiite bättre. Och det ska den bli också. Sista natten med gänget och solen skiner och det är varmt ute. Imorgon ska jag kurera min bakfylla med sol, och inget annat än andra njutningsfyllda aktiviteter. Äta frukt till exempel, om jag inte fortfarande är magsjuk. En bra grej med det förresten, Beach -09! Tjoho...! Eller nåt...
Har inte lagt ner många timmar på plugg den här gången, det finns väldigt många andra roliga saker att göra i den här stan. I förrgår var sista skoldagen och jag fyllde i kursutvärderingen. Fråga 1: Hur många timmar har du i genomsnitt per vecka lagt ner på skolarbete? Alt 1, det lägsta: 0-10. Det högsta: Betydligt fler. Jag kryssade i första alternativet.
Så nu börjar det kanske bli dags då...

För övrigt så vet jag precis vad jag vill bli.
(Och det är inte psykolog.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0