Väder, helg och positiv.

Jag brukar inte klaga på vädret, eller brukar jag det? Iallafall så gör jag det nu, skittråkigt med regn och snöblandat som blöter ner allt. Grått och trist.
Är iallafall glad över att helgen var så lyckad. Umgicks med massa folk och det kändes som att alla var på topp! Dans, sång, gitarrspelande, skratt, framtidsdrömmande, promenader, djur, fikande, film... Alldeles för lite plugg egentligen, men det hade gjort helgen tråkigare. Ibland känns det en aning meningslöst att läsa när jag inte förstår.
Att en fin, nyklippt och härligt glad gotlänning hälsade på gav mycket energi. Det tackar jag för!

Inser nu att jag göra alldeles för många saker samtidigt. Pluggar, sitter på facebook, läser mailen, skriver blogg, svarar på en intervju och skriver en låt. Tror att jag lägger ner bloggandet för stunden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0