Hej igen bloggen


Har den senaste veckan haft ett blogg-behov. Det är egentligen bara ett påhitt, jag skulle inte haft något blogg-behov om jag inte hade haft någon blogg eller någonsin berättat om mitt liv på likande sätt.
Men nu har jag ett blogg-behov, vilket känns lite jobbigt. Jag gav upp bloggandet eftersom jag inte ville berätta om mitt liv över internet, det är bättre att prata i verkligheten...
Helt plötsligt vill jag börja skriva av mig igen, så nu rubbar jag lite på principerna och ser det som halvterapi. Har flyttat och känner att jag behöver berätta om vad som händer omkring mig.

Så nu är jag inneboende hos en kvinna med hund, och efter fem timmar trivs jag riktigt bra. Är överlycklig över utrymmet i min 120-säng och min nyfunna frihet. Lyssnar på Cardigans, Dixie Chicks och Etta James, och njuter av lugnet.

Nu fattas bara en sak: Mat i magen!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Jösses ett glapp på ett par månader och man tittar bort och helt plötslligt är sidan helt fullproppad med inlägg! Då har jag ju läsning för hela natten =) Puss

2009-03-03 @ 00:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0