Vad jag redan visste


Jag trivs ganska bra med att ha skaffat facebook. Problemet kommer när jag ibland sitter där i timmar, och sedan inser att jag har blivit sån. Som sitter på facebook i timmar, och sedan tänker att herregud har jag verkligen inte roligare liv än såhär? Nästa problem kommer när jag snokar för mycket för mitt eget bästa, fällan med facebook och anledningen till att jag hållit mig därifrån tills nu. Blir liksom insmetad med info bara för att jag klickade på någons namn. Sånt jag inte vill veta! Som jag vet existerar men INTE vill se med egna ögon.
Fast det finns runtomkring mig iallafall, så egentligen är det bara en av 5000 gnuer som dånar fram i klyftan.

Ska äntligen vara den som går ut på lördagskvällen istället för att möta massa folk på väg till krogen när jag går hem med min godispåse. Finally! Har inte stört mig överdrivet mycket egentligen. Godis är ju gott...


Time to leave my precious place.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0