Tankar från ett instängt huvud.

Allting irriterar mig ikväll. Till exempel följer hunden efter mig och smaskar hela tiden och luktar äckligt.
Min lärare i neurospykologi skulle sagt till mig att gå ut och ta en promenad eller springa, för att stimulera endorfintillförseln. Som han sa idag, "lite smärta är bra". Har inte tid att gå ut eftersom jag behöver plugga, men jag pluggar ändå inte för jag kan inte koncentrera mig med en smaskande hund i släptåg och en understimulerad kropp.
Dessutom längtar jag efter Gotland.
Antagligen är det lika bra att ge sig ut... Men det är mörkt och jag har blivit lite småorolig över våldtäktsrisken. Den är antagligen inte signifikant men hjärnspöken är alltid hjärnspöken... Å andra sidan är det bara hjärnspöken...

Suck. Nu sparkar jag ut mig själv med mp3:n och skiter i vilket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0