En trött människa, och en snabb.

Gick upp tidigt för att tvätta inför hemfärden. Var nere sent igårkväll för att kolla att tiden var ledig, och det var den. Kunde dock inte boka eftersom Maria redan använde våran plupp till en annan tid. Så jag gick upp i mörkret i morse, slet ur sängkläderna och smög ner i källaren. Någon hade varit snabbare (eller piggare) än mig; upptaget. Fan.
Så nu sitter jag här, trött som jag inte varit på länge, med en hög smutsiga kläder och sängkläder. Hade planerat dagen väldigt bra, men det blir ju sällan som det var tänkt.

Repet igårkväll gick faktiskt bra. Bästa sedan Bosse var här. Hade en ny taktik för att inte tröttna efter en halv minut: tittade knappt på basförstärkaren utan gick direkt på elgitarren. Och så spelade vi. Mycket roligare!
Nu knäpper jag på lite musik i stället, kanske blir det Vapen & Ammunition. It's been a long time.


En blå himmel.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0