En kristalldag

Vaknade till en tyst lägenhet. Sen hörde jag den hostande kvinnan ovanför. Tittade ut genom fönstret, tänkte "Yes, sol idag igen!" Sedan såg jag också hur träden utanför var täckta i tjock, vit frost. Solen skiner och himlen är blå, luften är som en osynlig snökristall. Jag känner den, andas den. Klockan är halv ett på dagen och frosten är kvar. Det är så fint!
Köket är så kitschigt det bara kan bli. När jag såg färghinkarna Maria släpat hem blev jag lite chockad, men nu är det bara kul. Och fint. Har klippt håret av min roomie, det blev riktigt bra.
Har hört en låt från kommande skivan. Det var fantastiskt, det blir så himla bra! Jag är så nöjd! Får se hur resten av låtarna blir, men Henrik är så himla duktig. Och vi också.


Ska ut och andas.


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0