Fast jag blundar kan jag inte sluta se

Med skygglapparna på in i framtiden.

Börjar bli rastlös. Inte så lång tid kvar längre. Det var måndag, och jag kände att jag hade kontroll. Sen blinkade jag till, och vaknade upp en torsdag morgon. Och nu har det gått 13 timmar till. Vad hände?
Sista repet med Phat Lips ikväll. Det var ett bra rep. Nu funkar vi verkligen bra ihop. Men det var sorgligt, dom började planera för nästa rep och då ska jag inte vara med. Det är tråkigt, men det är också priset. Och så är det sista repet med Aralsjön imorgon, men jag får fortfarande höra Danne banka på på Lördag. Då spelar vi på Almedalsbiblioteket vid 22:30 ungefär.
Nu vill jag bara samla alla jag älskar och kramas med dom under dagarna som är kvar. Kan vi inte göra det?

Kommentarer
Postat av: Job

skall du lämna ön eller vad? jag kommer hem nästa helg (om en vecka alltså), är du inte kvar då?

2008-10-03 @ 00:31:50
URL: http://jobjorn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0