One of those weeks

Jag är så uttråkad. Har verkligen inte gjort något vettigt idag, men ändå är jag helt paralyserad. Det känns som att en deppression har drabbat min kropp. Ändå är jag så rastlös! Jag har knappt kunnat sitta still sen jag kom hem från Mallorca, men det känns som att jag har varit bortrest sen jag kom hem.
Det blir väldigt snurrigt i bollen.
Och jag bara längtar tillbaka. För en vecka sen var det våran näst sista kväll, och vi satt där med våran flaska vin och den goda maten. Och det fantastiskt goda sällskapet och omgivningen. Pratade om familjen Gröt och alla andra. Vi mådde bra.
Så kom vi hem till det här... Vädret. Det är grått, platt, tråkigt och absolut ingenting på den här ön överraskar mig. Jag har sett allt.

Ja, det här var verkligen ett klagoinlägg, och det står jag för. Det är en sån vecka.

Kommentarer
Postat av: Johan

åh familjen gröt, åh för avocadon, åh för vinet. Fan fan fan det skulle ha vart mallis

2008-03-21 @ 22:37:50
URL: http://bullibulli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0