UKM

Jag har verkligen haft en jättebra vecka. Det var dags för UKM:s riksfestival, som i år arrangerades i Uppsala. (UKM står för Ung Kultur Möts.) Ett gotlandsgäng åkte dit med en glad och härlig Ronja i spetsen. Hon är ju fantastisk. Hon höll humöret uppe konstant i fyra dagar, till skillnad från andra. Typ jag.
Spelningen gick väl åt helvete, men det gör mig inte alls mycket. Det var fem minuter av hela festivalen, så det kan jag stå ut med. Har sett jättemånga bra band, hört skitbra dikter och sett fantastiska målningar. Och träffat såå mycket bra människor! Jag bara vill åka nästa år igen!
Mamma misstänker dock att jag fått benhinneinflammation. Jag har ont i halva kroppen, efter att ha gått många många steg bärandes på packning och bas, samt sovit på ett golv. Men det är liksom värt det!
Fick också träffa Nicole och Sebbe några timmar, och igår va jag med Josefina. Det var så skönt att bara slappa och prata och gå omkring lite i Stockholm. Hon är ju så jäkla bra. Lilla Skoogan.

Tack alla underbara människor!

Kommentarer
Postat av: skoogan

Lovely

2008-06-22 @ 23:04:23
URL: http://wiidow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0