Då tänkte jag på dig

Det är konstigt hur mycket jag gillar Håkan Hellström nu, men inte har gjort det tidigare. Det kan nog ha mycket att göra med att många av hans sånger är så trallvänliga.
Jag tycker till och med att han är så bra, att jag ska gå och se honom när han kommer till ön. Och jag ser väldigt mycket fram emot det!

I söndags var det baltider på ön, och det innebar också att en alternativ bal anordnades i Åhbergska hagen. Det var Hugo, Anna och Astrid som fixade med partytält, catering, vin och musik. Det var säkert dom som låg bakom det fantastiska vädret också. Dom otroligt stora och blodtörstiga myggorna däremot, var inte den härliga trions fel. Jag har bestämda åsikter vem som ringde myggen, men jag tänker inte nämna några namn. (Lider numer av tio enorma bett, alla i knätrakten.)
Det var en jättehärlig kväll, vinet flödade, vi hade jättekul och det var så fint att umgås allihopa. Jag saknade Signe däremot.
Jag hade till och med turen att bli hämtad när det var dags för det. En nästintill perfekt kväll alltså.

Imorgon kommer syrran hem. Jag längtar verkligen! Och snart kommer Nickan också, det blir perfa.

Solen i ögonen!

Kommentarer
Postat av: Amanda

en pariskram till dig.

Snart ses vi :)

2008-06-05 @ 09:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0