Rhino Skin

Time for a summary, perhaps?

Julen var lugn och skön, de flesta verkade nöjda med vad jag gav dem i julklapp. Det har varit skönt att umgås med familjen och närmaste släkten.
Spelningen på annandagen var jäkligt kul! Träffade massa folk, dansade lite, spelade som en galning på trummorna! Fick mycket beröm, vilket värmde otroligt varje gång! På en låt spelade min gamla fritidsfröken med oss, det var jättekul! Trivdes väldigt bra på scenen med alla i bandet. Kändes så bra att sitta där och se alla de här människorna omkring mig.
De övriga mellandagarna spenderade jag med familjen, min älskling och de fantastiska människor jag kallar mina vänner. Och igår var det nyårsafton. Också denna kväll och natt tillbringade jag i vänners sällskap. Jag blir varm när jag tänker på alla som var där! Jag hade en väldigt trevlig, rolig och mysig kväll. Först en underbar trerättersmiddag, spel och musik, sen ner på hamnen och träffa mer folk och kolla fyrverkerier. Som vanligt träffade jag människor jag inte sett på evigheter som var kul att se igen. Fick se min körlärare full, otroligt underhållande!

Tack till alla för en bra jul- och nyårshelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0