Baby when you're gone

OJ AJ vilken träningsvärk jag har. I merparten av min kropp. Var på gymmet igår, och hade ett introduktionspass med en tränare. Då kan man minsann inte göra som man vill heller, någon kollar ju på en hela tiden så att man sitter och lyfter rätt och så vidare... Och så att man inte svimmar för att man glömmer att andas av smärtan i musklerna. När jag vaknade imorse visste jag inte hur jag skulle göra för att komma ur sängen! Kunde knappt röra mig! Pillan fick hjälpa mig att klä på mig.
Men det känns bra att ha börjat på gymmet igen.

Repade igår också, trots utmattningen. Det gick bra, och jag har ett väldigt bra rockgäng som jag äntligen trivs med, allihopa.

Snart är det dags att träffa Nickan igen!! Yayyy!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0