Sunday, bloody sunday!

Igår blev jag kallad "sprutluder" för första gången i mitt liv. Och jag tog inte ens illa upp! Det var det första Annamaria sa när hon kom fram till mig, men hon tänkte förstås bara på sprutorna tre jag givit henne den gångna veckan.
Jag var och såg Jonas Gardell på Wisby Strand igårkväll, och det var väldigt roligt. Synd att jag inte fick bättre platser, jag hade gärna sett mer av hans ansiktsuttryck. I och för sig har han så rörligt ansikte så det syns vad han gör ända upp till platsnummer 923, men inte så detaljerat tyvärr.
Jag har nog blivit llite kär i Jonas. Jag ville vara den där som satt längst fram i mitten och blev tafsad på och fick hålla i Klas Klättermusdockan.

Vet någon varför söndagar är så fruktansvärt jobbiga? Det bara skriker söndagsångest om mig!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Oh, jag vet!
Det spelar liksom ingen roll var man ar eller vad man gor. Jag ar i England och har skittrevligt, men anda ar det nat med den dar sondagsangesten.
ta hand om dig at mig.
Puss!

2008-04-20 @ 16:42:13
Postat av: Amanda

Nu är jag hemma, KLara! Ring mig, ring mig!
Jag saknar dig och kommer kanske tillön nästa vecka!

2008-04-22 @ 10:12:47
URL: http://prinsessansofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0