Resårjeans?!

Antingen är jag gravid, eller så är det något allvarligt fel på mig. I och för sig, om jag är gravid så är det också något allvarligt fel på mig. Det finns nämligen inte en chans i världen att jag skulle vara gravid. Då återstår väl ett fysiskt dilemma.
Dessutom tyckte mamma att mina bröst såg ut att ha växt idag. Kan det vara modersmjölken?
Men nu slog det mig, jag kanske är skendräktig?! Som hästar brukar vara?
Jeansen sitter misstänkt tajt...

Dessa osammanhängande meningar tyder på oro. Jag är aldrig sen vad gäller det här. Det har hänt en gång i världshistorien att jag varit sen, och då har det handlat om en dag. Nu tar vi det gånger åtta, så får vi dagens problematik.

Dessutom kan Max Bauer nu dra ännu en likhet mellan mig och Juno. Nu är det jeans med resår i midjan som gäller. Jag hatar dem precis lika mycket som hon.

Fotnot:
Skendräktig = Kroppen beter sig som att den är gravid, magen växer och allt, men det finns ingen bulle i ugnen.


Kommentarer
Postat av: Klaras flickvän

Om Du är gravid, så är Jag väldigt orolig.
:(

2008-04-16 @ 22:56:50
URL: http://eltiz.blogg.se
Postat av: Amanda

haha, det vore fantastiskt roligt om du var skendraktig.
Puss pa dig, jag saknar dig oerhort.

2008-04-20 @ 13:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0