Hurra..

Det råder ett smärre kaos i en omkrets av en halvmeter omkring mig, och inåt. glah. Jag är på god väg att bli tokig på grund av mig själv, mina föräldrar och klintehamn.
Jag blir galen på klintehamn, eftersom det inte finns en enda väg jag inte gått på här.
Mamma och pappa är jobbiga för att dom alltid är hemma känns det som. (I lördags var jag för en gångs skull själv hemma, och det var inte ett dugg kul.) Jag går bara runt och är irriterad och irriterande. Självklart får de ta smällarna när det är bland annat dem jag är irriterad på. (Synd är att Pillan också får ta en del oförtjänad skit.)
Men jag är också irriterad på mig själv, eftersom jag inte kommer på något att göra. Förutom att se på tv och sitta vid datorn, men det är inte direkt något man kommer på. Iallafall inte förräns jag redan sitter där, och inser att jag inte orkar gå därifrån. Sen tänker jag, "jag kan ju gå en sväng.." men det är fan inte kul längre i den här... Byn... Hålan... Nåt. Även om det är bra att röra på sig.
Jag är så trött på... Det mesta.

Dear sis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0