If not for you

Nu är det än en halvtimme kvar tills du kommer. Det kunde man inte riktigt tro, men med logiskt tänkande kan man komma en bit.

Den där frågan, som inte verkar vilja sluta frågas. Men med lite logiskt tänkande så inser man snart att den faktiskt kommer att göra det. Just den iallafall. "Vad ska du göra till hösten då?" Jag kan faktiskt inte erinra mig hur många gånger den ställts den senaste veckan. Eftersom jag inte är nöjd med svaret är det lite jobbigt att höra den, nästan malande. "Jag vet inte... Nej. Inget bestämt, nej." Jag kanske borde hitta på ett idylliskt svar. "Jag ska flytta till skåne med min flickvän och mina vänner, och gå på en folkhögskola där jag ska spela musik hela dagarna... I Tomelilla, ja där är det fint, Österlen.." Nej seriöst. Jag vill. Men riktigt så enkelt är det inte.

The times they are a-changin'. Dem kallar det utvecklingskris.


image5

3 Juni 2007, Studentbal.
Klara och Jim, mongokompisar.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Hur det än blir får du iaf komma och bo hur mkt du vill hos oss :) (du får ta pillan med dig också)

2007-06-19 @ 17:56:00
URL: http://prinsessansofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0