The Wolf

I will go on without you. This ain't the first time I been high and dry.

En odefinierad klump i magen, och en i halsen. Ärligt: JagVetInteVarför. En stund under kvällens tandborstning kom ett par tårar, ett par rysningar. Men jag vet inte. Helt plötsligt blev klumpen för stor och känslorna övermäktiga.
Jag tror att jag tänkte på Nickan. Snälla kom hit och håll om mig.

Annan ton, men lika ärligt.

Shooter Jennings är fantastisk. Han och Amanda Jenssen är kvällens klara Idoler. Hejjar på Lindholm också!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det ordnar sig!Tänk på att du inte är ensam :)

2007-12-08 @ 20:27:55
URL: http://prinsessansofie.blogg.se
Postat av: jag :)

Det ska jag! *kram*

2007-12-08 @ 23:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0