Tack för musiken, och min frisyr

Visste inte att det gick att drömma så mycket på en halv natt. Vaknar och är helt trött i huvudet av alla ställen jag varit på och alla människor som jagat mig hela natten. Tar ett tag att orka sig upp.
Spelar Robyn (Bodytalk 1&2) för att komma igång på rätt sätt, det funkar utmärkt. Robyn är lite av en idol för mig, och såna har jag inte många nuförtiden. Det var mer när jag var yngre. Nu får det en helt annan innebörd, kan inte kalla vem som helst för idol. De två senaste skivorna är helt fantastiska. Jag lyssnar inte på så många artister som gör elektronisk musik på det sättet, det blir mest rock och pop som är instrumentbaserade. Men vissa musiker går inte att undvika att älska, som gör elektroniskt. Robyn är en av de få, kombon med hennes enastående röst och de enkla geniala beatsen, samt melodierna som verkligen tar sig in. Blir förundrad varje gång jag lyssnar på henne. Hon är ett geni.
Dessutom har jag den här svenskan att tacka för min snygga frisyr som jag är så nöjd med. När jag såg henne på WOW förra året, då insåg jag att det är en SÅN DÄR frisyr jag ska ha. Och så blev det inte, men nästan. Har aldrig innan haft en frisyr som jag är helt nöjd med varje dag.

Tack för det, Robyn.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Den är väldigt fin! =)

2010-12-12 @ 22:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0