Kaos och filmstjärna

Snökaoset har varit ett faktum idag. Inga spårvagnar har kunnat ta sig fram i staden. Kunde inte åka hem och har spenderat dagen hos Johan. Det är på något sätt skönt när man inte kommer någonstans, och vet att det bara är att stanna där man är, om man har ett bra ställe att vara på. Man kan ju promenera, men det var svårt att bara ta sig till affären!
Så vad görs en sån här dag? Jo, det spelas in musikvideo och det bakas och det umgås. En hel del skratt också, i Johans sällskap. Att spela in musikvideo fick mig att känna mig som en kändis, på ett bra sätt! Det är en lite barnslig känsla, som när jag stod och mimade till Spice Girls eller Hanson eller Layla K eller Aqua på mitt rum i mellanstadiet. Men nu mimar jag till Johans texter och det är nästan lika roligt! Och så springer man lite i snön och skuttar, det blir jättefint på filmen.
Sen bakade jag och Pierre chokladkaka. På halvfusk, men vi var bara ute efter sockret.
Melodifestivalen var inte så bra som förra veckan. Då hade jag Kalle Moreus låt i huvudet i två dagar.


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0