Det finns så mycket att se fram emot

Det svider i mina ögon för jag är så trött. Men det är okej, för då känns mina kalla händer sköna mot ögonlocken. Sängen är sådär obeskrivligt skön som den bara är vid sällsynta stunder. Den demolerade tummen värker lite av att ha varit ute i kylan, det är verkligen kallt ute. Ansiktet vill liksom vända ut och in på sig själv när det blåser till. Solen skiner jättestarkt ibland, och sen snöar det igen. En fågel kvittrar utanför mitt fönster. Om ett par månader har vi kanske försommar.




Känslan av varm sand på kvällen.




När det blir vår ska vi åka Kållerado!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Klara,läste lite på Saras o Emilias sidor o gick vidare till dig.Ser att du också börjar bli rejält less på minusgraderna liksom jag.Här känns det som att livet består av att laga mat,hålla värmen inomhus och snön så långt från arbetsplatsytor som möjligt.Non inspiraton at all.Bah!!!Grått!!!Men det kom EN ljuspunkt-så liten men ändå så otroligt mirakulöst fin.Thor,knappt 3,8 kg och 51 cm kom 8.30 på måndagsmorgonen den 15 febr.Mor o barn mår så bra och Magnus o flickorna är jätte glada.

2010-02-21 @ 17:20:02
URL: http://Moster
Postat av: Ma

Hallå!

Vi väntar såklart på försommar.

Längtan och önskan är viktiga drivkrafter.

kram

2010-02-21 @ 17:58:55
Postat av: Pi

Vilka fina bilder du hittat =)

Jag längtar också till Kållerado!!

Kraam!

2010-02-22 @ 08:31:44
Postat av: Maria

Det fina bilden innan Mr Pi blev alldels för blöt.

2010-02-22 @ 14:17:15
Postat av: Mup (läs det bak och fram)

Solen i din blogg skiner in i mitt hjärta. Gräver mig ner i sanden. Mmm! Ja snart så! Men först njuta lite av sol och snö och skidor!

2010-02-24 @ 23:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0