Musicians of Aralsjön

Har spenderat tre dagar i studion. Tre långa dagar. It has been awesome! Lite sömn, lite mat, mycket skratt, mycket hopp, lite nervositet, mycket kaffe. Igårkväll blev jag trött på några låtar, men det tog ändå väldigt lång tid för detta att infinna sig. Har tänkt massa "Wow!" i huvudet och njutit av att spela med dessa underbara människor. Många gånger var det bara att le och fortsätta le. Många tummar upp. Många pepparkakor.
Tyvärr ett stulet bilbatteri, men Bouzoki-mannens psyke är icke att underskatta! Han höll oss andras humör uppe, medan det var hans eget batteri som var på villovägar. Han tog hand om problemet och alla andra problem också för den delen. Tack för din närvaro Bosse!
Efter gårdagens prestationer åkte vi raka vägen hem till Pierre och fick mat, glögg och kramar. När jag kom hem mådde jag illa av trötthet, la mig på Marias spikmatta och somnade. Nöjd. Vaknade tio timmar senare, nöjd. Nu vill vi ha skivan klar! Men först ska Henrik vara duktig. För det är han.


Tack underbara band.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0