Ilska, drömmar och semla.

Fortsätter att hålla fast vid mitt SERIÖST?! och det ordet dyker upp i mitt huvud flera gånger varje dag. Har ingen aning om ifall min ilska kommer att leda någon vart. Men om den inte får den reaktion jag önskar så kommer jag att ge mig.
Fast jag kan ändå inte hjälpa att detta SERIÖST?! dyker upp jämt och ständigt. Det är verkligen IN YOUR FACE!! Inte utan anledning, det kan jag lova.
Det är så där så att alla låtar påminner, och inte ens dom riktigt bra går att lyssna på, men jag lyssnar ändå.

Drömmer på natten. Dom är på riktigt. Dom är förjävliga faktiskt. Inte värre än verkligheten vissa stunder, inte bättre heller. Som att jag bara kan leva ut i sömnen.

Har ätit Göteborgs näst godaste semla idag, enligt GP. Den absolut godaste enligt mig! Direkt importerad från konditoriet där Maria jobbar, Steinbrenner & Nyberg. Mumma!! Rejält välförtjänt efter dagens tentamaraton.


Kommentarer
Postat av: systeryster

Du borde skriva en låt som heter så.. SERIÖST!?

2009-03-02 @ 16:17:34
URL: http://calcium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0