En obussig chaufför.

Det snöar i stan. Väldigt fint att titta på när man simmar 1000 meter på badhuset, för det har jag gjort idag! Kom på att jag inte har gjort ett ordentligt träningspass sedan jag flyttade hit igen, och det är faktiskt lite pinsamt. Förra terminen gick jag till gymet tre gånger i veckan, så vältränad jag var då.
Bussen var taskig idag, just när jag inte ville gå hem för att jag hade slagit i foten. Busschauffören bestämde sig för att vända i en kraftigt trafikerad korsning och köra åt andra hållet i stället, av en onödig orsak jag inte orkar förklara. Och precis när han vände åkte rätt buss förbi oss, och nästa skulle komma efter kanske 20 minuter. Så alla fick kliva av och gå hem, vilket som sagt hade varit okej för mig om jag inte haft ont i topp och tå.
Men jag hade ju mitt kaffe.



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0