Oh, we're giong to eat pizza!

Nickan är en alltid-människa i mitt liv. Jag tycker alltid om att prata med henne, jag vill alltid vara med henne, och jag saknar henne alltid när hon inte är hos mig. (Vilket är ofta.)

I morgon, då är det Mallorca time! Ska gå upp klockan kvart i tre på natten, för att komma i tid till flyget. Jag kan ärligt säga att jag aldrig satt klockan för att ringa kvart i tre på natten. Men, jag gick upp klockan fem i morse, så det ska väl inte vara ett problem? Det ska bli intressant att se huruvida jag är kommunicerbar så dags, om vi missar flyget eller vad som händer. Johan tror att vi kommer att dö på flyget, och jag kämpar för att behålla lugnet. För oss båda. Och jag hoppas innerligt på att det kommer att vara minst sjutton grader varmt där nere.
Vi kommer att få så kul!

Pillan ringde för en stund sen, och hon är ju helt fantastisk. Hon sa så här: "Klara, om något händer där nere på Mallis, så lova att du använder kondom." "Va?!" svarar jag. "Nej men seriöst, använd kondom!" Det här är min flickvän jag skriver om, och hon säger med helt normalt att om jag ska få för mig att vara otrogen, så ska jag göra det utan fysiska risker. Snacka om att ha en omtänksam flickvän!
Fast om jag tänker ett steg längre, så kan det helt enkelt vara så att hon helt enkelt inte vill ha kondylom eller syfilis eller hepatit. Men om jag känner henne rätt, (och det tror jag att gör) så bryr hon sig bara om mig. Det var därför hon sa så.. Och jag bara ler, kan jag någonsin få en bättre flickvän?

Med risk för att låta som vilken annan tonårstjej som helst, så vill jag bara lägga till en sak...
Björn Gustavsson är fantastiskt charmig!


Kommentarer
Postat av: Johan

jag tycker isåfall att du får checka in Joel kvarnsmyr.. en riktig Björn-look-alike och diskutera kondomfrågan med honom.. ;)

2008-03-08 @ 21:49:38
URL: http://bullibulli.blogg.se
Postat av: Klaras flickvän

Alltså jag menar, Det vore juh dumt om du gick och blev gravid, och mycket dumt om du får sjukdomar.
Se nu till att ha det kul!
Det är väldigt tomt utan din här hemma, och det kliar på de där stället på min rygg, som jag inte når, det hade varit väldigt fint om du hade varit här och kliat!
Me love Klara longtime, bigtime and any time you want!

2008-03-11 @ 01:47:38
URL: http://eltiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0