Utmaning

Utmanad av Emilia Johansson

Tre namn du går under:

- Bella
- Kluck
- Doris


Tre saker som skrämmer dig:

- Att bli ensam
- Sten Frisk i Tre Kronor
- Att någon jag älskar ska dö

Tre saker du har på dig:

- Mammas skinntofflor
- Beiga mjukisbyxor
- Randigt linne, svart/vitt

Tre sanningar:

- Innan en spelning vill jag bara gräva ner mig och slippa
- Jag är med i två pakter: En där jag aldrig ska gå in på ICA Maxi i Visby, den andra är att jag aldrig ska skaffa Facebook.
- Jag dagdrömmer väldigt mycket

Tre saker jag verkligen vill ha:

- En egen lägenhet
- En Telecaster med Sunburst och vit bindning
- En flaska Mintu

Jag utmanar:
Pillan eltiz.blogg.se
Johan bullibulli.blogg.se
Amanda prinsessansofie.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Klara

Åh! Klockrent! Stämmer till 100!

2008-04-21 @ 21:38:22
Postat av: Nicole

Haha! Bara för att du var den förra som var inne på min dator stod du automatisk i adressfältet!! Men det var från mig iaf! Puss på dig! Hoppas spelningen gick bra!

2008-04-21 @ 21:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0