En man du tyckte om

Har haft en fantastisk dag på jobbet! Gick omkring i tröja utomhus, solen sken och fåglarna kvittrade och människorna lät och skrattade och hundarna hoppade. Det gjorde människorna också förresten. Bakade vinbärskaka, och då infann sig den riktiga sommarkänslan. Dessutom kommer Nickan hit i kväll, så då blir det nästan sommar på riktigt!
Håller på att städa rummet. Det har en tendens att bli dammigt och hårigt, jag tror nästan att det växer hår ur golvet! Dessutom var det dags att byta sängkläder, jag anar ugglor bland lakanen. Och vilken musik är bättre att städa till än Bo Kaspers senaste skiva Hund! Vilka mästerverk det finns! Titeln på inlägget, En man du tyckte om, är nog bästa spåret. Värd att lyssna på!

Nu ska jag ha en fantastisk helg med sol, kärlek och värme!

Kommentarer
Postat av: Johan

den ska jag ta och lyssna på!

2008-04-05 @ 00:17:24
URL: http://bullibulli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0