D'You Know What I Mean?

Har jobbat mycket de senaste veckorna, för er som undrar varför jag inte skrivit något på länge. Har inte gjort så mycket annat än att jobba. Har det faktiskt väldigt bra där också, för en gångs skull!
Syrran är nere på ön och det är väldigt bra. För alla inblandade. Hon ska va med på nästa spelning och det känns också väldigt bra! Ska bli skitkul!

Är på väg in i en ny Oasisperiod, det är jättelänge sen jag lyssnade på dem och tyckte om det. Men nu känns det helbra. Kanske på grund av 15-månadersdagen igår, holy fuck. Stabilt och jävligt fantastiskt.

Julklappshandeln går USELT!

Träffade Jobjörn idag! Det kändes tryggt.


Kommentarer
Postat av: Din älskling!

Du är det bästa som hänt mig, Jag älskar Dig, Klara!

2007-12-22 @ 02:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0