Lite av den senaste veckan.

Klippt Johan, fixat replokal, börjat plugga, ätit kräftor, tänkt på Emilia, ringt Masthugget, fått paket, köpt tennisrack, spelat tennis, kramats, somnat om, köpt böcker av Emma, sett Augustifamiljen på Liseberg, druckit Southern Comfort, tröstat, skaffat fotfil, hittat nya favoritaffärer, dansat, gjort kräftskivehatt, skickat paket, gråtit, köpt Västtrafikkort, åkt spårvagn, blött ner tröjan och byxorna i skolan, skrattat, spelat gitarr med Johan, blivit tröstad, bestämt mig för att rädda världen, druckit blåbärssmoothie, köpt nya byxor, lyssnat på Rolling Stones, pratat länge med Josefina, lyssnat på U2, börjat blogga igen, spelat rockband, sjungit, tänkt Jag älskar dig, viskat Jag älskar dig.

.


Kommentarer
Postat av: Syster

Jag älskar dig.

2009-09-03 @ 22:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0