Att inse vidden av liv


Gör sit-ups, byter sängkläder, städar och fixar lite, lyssnar på popmusik. Då är det inte lätt att bli trött! Ska till skolan imorgon men har ingen lust att gå och lägga mig. Vill nog egentligen att helgen ska fortsätta flera dagar till!
Kollar statistiken och ser att jag haft 17 sidvisningar idag. Undrar vilka ni är! Ni får gärna berätta. Jag har spärr på kommentarerna, så de kommer inte att synas här. Bara jag läser.

Längtar till Hemmet på Ön. Ön. Människorna i byn, och runtom. Det som lockar mest just nu är att bara få vara där, på vägen utanför huset och bara gå lite. Det ska bli fint! Och Emilia. Mamma och pappa. Och resten.

Kanske dags att sova? Men vem bryr sig egentligen. Det är mest idéer. Det är klart att jag blir trött om jag inte sover, men det är helt okej. Lyckliga stunder ska njutas av, och utlevas så mycket som det är möjligt!

Kom ihåg att lämna en liten signatur, om ni vill.
Kram på er. Sov gott världen.
Ni finns här, jag finns där.



Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Klara!!



Vad härligt du verkar ha det då.. Vår.. Här snöar det och det verkar aldrig vilja försvinna.

2009-03-23 @ 09:24:33
URL: http://koftan.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0