Det är jag som är viljan och vinden

Aah... Gymma. Fortfarande glider endorfinerna omkring i kroppen. Ljuvligt! Behöver inte så många andra droger! Däremot måste jag tillbaka till Sticky Fingers, snarast! Sjukt bra musik och bra dansgolv!

Konstigt vad musiken har för effekt på min sinnesstämning.
Lyssnar på Mudcrutch och längtar efter att lyssna på musik med pappa.
Och nu blev det Krunegård, längtar efter någon annan...
Tegan and Sara, måste vara minst två år sedan jag lyssnade på dem. Tar mig tre år tillbaka i tiden.
Hets, och jag är i Hanoi.
Anttila och Paris, sommarnatt körandes i bil 2008.
Cornelis, på en buss med min älskling i Kambodja.
Shooter Jennings, och jag är tillbaka vid pappabehovet.


Dags att sova.


Kommentarer
Postat av: Nicole

Juste jag tvingade idg lyssna på cornelis! Men faktiskt trodde jag du förknippade de bussresorna mer med en annan låt..?

2009-03-03 @ 00:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0