Påskliljor, tenta och musik

Jag har tenta imorgon. Just nu pluggar jag inte, för att jag tycker att allt är lugnt och jag har koll på allt. Det har jag inte! Jag vet det. Måste stressa upp mig, eftersom jag lärt mig att en viss mängd stress är bra för prestationsförmågan. Har koncentrerat mig så mycket på att slappna av på sistone, och nu har det fått effekt. Blir snurrig av den här diskussionen med mig själv. Har inte tid att plugga, är upptagen av Spotify. Shit, det finns så mycket musik att lyssna på.
Min hyresvärd måste verkligen tycka om mig. Jag kommer hem efter en veckas bortvistelse, och en bukett påskliljor och ett Välkommen-hem-kort väntar på rummet! Dessutom har hon köpt ett nytt kylskåp. Jag blir så glad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0