Älskade du

Det är som det alltid är i juli. Som vanligt är Nicole här och styr upp mitt liv, eller styr iväg det. Som vanligt är jag så kär att jag blir galen. Som vanligt hittar vi något ställe någonstans, någon fest med människor vi kanske aldrig träffat, helt otippade saker inträffar. Massor massor massor att prata och fnittra om. Som vanligt slappar vi rejält. Badar alldeles för lite för att det ska vara okej. Som vanligt jobbar jag för mycket, trots att jag bara jobbar litegrann. Som vanligt är det bara en stor härlig semester när hon är här.
Och som alltid önskar vi att det här skulle vara föralltid.


Kommentarer
Postat av: Nicole

Om det ändå skulle finnas en "like"-knapp även här.. hihi.. =) o jag kan ju bara säga att jag håller men om allt!

2009-07-21 @ 00:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0