Det är min tur nu


Idag har det snöat i Göteborg. Har haft en lång dag i skolan, men jag var piggare när jag gick därifrån än när jag kom dit. Doktorn som föreläste är en av de bästa som jag lyssnat på i skolsammanhang, han lyckades göra precis allt intressant! Man kan riktigt höra hur alla i klassrummet registrerar och suger i sig allt han säger, och skriver för fullt för att memorera. När 45 minuter gått och det är dags för rast blir alla förvånade och tror att det bara gått en kvart. Han var fantastiskt intressant att lyssna på! Blev besviken när dagen var över och vi inte skulle ha honom mer. Jag var helt öppen för ett lika långs föreläsningspass till!
Men som sagt, idag har det snöat i Göteborg! Har varit så glad över detta där jag vandrat omkring i staden och bara tittat och känt livet andas.
Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0