Hold me tight, like a gun

Jag är så bra på psykologi. Jag är så klok. Det är inte klokt. Klarar den här kursen galant! Trist att jag inte fattar det förrän efteråt bara, eftersom så mycket stress byggs upp inför moment där jag inte vet vad som förväntas av mig.
Men. Jag är klok!

Har sett Molotov Jive på Sticky, och det var jättejättekul. Dom var så bra och sparade den bästa låten till sist. Som vanligt på Sticky blir alla helt utflippade och släpper allt. Jag älskar dessa remixar med James Brown och Offspring, och annat otippat. Hade dessutom en härlig blandning i sällskapet, Gotlänningar; Göteborgare, Ale-bor, Göteborgare/Gotlänning.

Börjar längta efter mammsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0