Hejsan

Jag har inte skrivit blogg på ett tag, och innan dess dröjde det också. Det finns några personer som brukar påpeka detta i negativ ton. Nu tänkte jag förklara detta, plus att ni får något nytt att läsa.
Att skriva blogg kan vara det lättaste att göra, men samtidigt det svåraste. Det beror helt på vart man lägger ribban. Eftersom jag ofta lägger ribban ganska högt, jag försöker skriva på ett sånt sätt att det kan roa läsaren, så är det inte alltid jag har något intressant att skriva. Jag vill gärna berätta på ett bra sätt.

Visst händer det saker i mitt liv, det är inte alls så att jag inte har något att berätta om, men jag vill inte publicera allt på internet. Jag viger inte mitt liv åt blogg.se.
Det är därför det inte ploppar upp nya inlägg här varannan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0