MUH!

Jag kommer verkligen inte överens med det här mellanstadiet jag är i. Jag är för sjuk för att kunna göra någon aktivitet som att springa eller cykla, eller ens gå fort. Samtidigt är jag inte så sjuk att jag inte har lust att göra något, jag är rastlös och uttråkad.
Det kan också ha att göra med att ALLA kollar på fotboll. Det har folk pratat om hela veckan och framförallt idag. "Det är EM!" Då har jag tänkt; Vad är grejen? Skulle va en sak om det var VM, men icke! Och nu kommer det dessutom fram att det inte ens är Sverige som spelar! Det är Schweiz-Tjeckien! VAD ÄR GREJEN?!

Nej, tacka vet jag Björn Gustafsson. Han har iallafall humor!


Kommentarer
Postat av: Amanda

JAG SAKNAR DIG







(JAG SAKNAR DIG!)

2008-06-12 @ 12:56:16
URL: http://prinsessansofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0