Middlepad

Nu är det läge för mig och Amanda att flytta till Medelpad. Tänker också dra med mig Nicole, så är cirkeln sluten. All you need is love faktiskt. Det verkar lite som att vi alla tre irrar runt i trapphus och försöker hitta rätt dörr att ringa på. Medelpad is the answer. Vad säger ni?

Idag fick jag 63 rätt av 70 möjliga på övningsprovet för uppskrivningen. Det känns betydligt bättre än igår, när jag fick 51 rätt. Jag trodde att hoppet var ute, men jag kanske klarar uppskrivningen ändå. Återkommer imorgon om mer info.

Jag älskar apelsiner.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Medelpad is the shit. Vi satsar på det.

2008-01-10 @ 16:14:25
Postat av: Pillan

Och Jag älskar dig, Icke att glömma, älskling!
Jag håller tummarna för dig och oavsett hur det går på uppkörningen, så glänser du i mina ögon.

2008-01-16 @ 03:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0