A kiss before I go


Tack Pillan. Du är fantastisk. Det gör så ont för att jag älskar dig så mycket. Många har undrat vad som är så speciellt med oss, och jag hoppas bara att de får uppleva samma sak någon gång. Att vara bara 16 år och veta vem som är sitt livs kärlek, att vara 20, och fortfarande står hon där. Du bär medaljen, och jag hoppas att du gör det med stolthet. Innan du kom in i mitt liv fanns det andra som varsin gång burit den, men du tar priset. Du slår dem alla med enorma steg.

Jag älskar dig, jag hatade mig själv igår och jag hatar vad jag har gjort mot oss. Jag älskar att jag fick stryka dina tårar.

Tack för allt älskling.
Du är bäst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0