Var är tvålen broder?

I morse, eller, rättare sagt vid halv ett tiden idag, gick jag upp på övervåningen för att kolla varför Pillan inte hade kommit ut från toaletten ännu. När hon kom ut berättade hon att hon hade tappat ner tvålen i toaletten, och att hon sen hade stått och diskuterat med sig själv om hur hon skulle få upp den. Hon hade inte kommit på något bra sätt. Jag skrattade väldigt mycket! Pillan såg mest förtvivlad ut. Hon var nog väldigt rädd för vad min pappa skulle säga. Och vad gör man med tvålen när man fått upp den? Tvättar av den?
Nej, jag sa att vi kunde spola ner den. Det var inte så mycket kvar av den...

Tog en tripp till stan igårkväll, hem till Jonna och träffade fina gamla gänget. I alla fall en stor del av det. Anna sa en väldigt fin sak; "Man kan ha kul utan jättemycket alkohol också.. Jo men faktiskt!"
Hugo gjorde jättefina såpbubblor med vattenpiperök i. Väldigt bra partytrick!
Ett väldigt fint gäng. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0