Vispa upp mig

Jag funderar på att dra till Thailand över jul. Eller något annat soligt ställe där man kan tillbringa juldagen med att dricka färgglada drinkar på stranden, och försiktigt anta en mörkare hudnyans. (Jag vet inte om min kropp gillar Dove Summer Glow.) Jag vill dessutom slippa att fira en julafton där familjen är reducerad till hälften. Den kvarvarande halvan är jag ganska trött på.

Lyckades med den enorma bedriften att ta mig till Hemse. En vän lockade med varm choklad, då mitt sockersug behövde tillfredställas. Nej, jag åkte med pappa till Hemse och hälsade på kära Rosie. Hon bjöd på varm choklad som var jättegod och bar ett tjockt lager handvispad grädde, men det var sällskapet som lockade!

Nu ska jag kolla på veckans sista One Tree Hill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0